Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Perbedaan Ni Istri Dohot Hallet Humor Batak Toba

 

Lawak Batak, Istri, hallet


Kembali lagi saya membagikan sebuah humor bahasa Batak Toba. Cerita lucu tentang perbedaan ni istri dohot hallet. Lawak ini sangat menghibur dan bisa membuat teman-teman yang membaca tertawa.

Sebelumnya saya minta maaf jika cerita humor Batak ini kurang berkenan dan menyinggung perasaaan pembaca. Saya tidak bermaksud membandingkan manusia dengan benda mati. Tujuan cerita ini hanyalah untuk hiburan semata.

Baca Juga: Humor Pajumpang Dohot Mantan

Perbedaan Ni Istri Dohot Hallet (perbedaan istri dengan pacar)

Dung mulak sikkola disukkun sahalak pahompu ma ompung dolina.
"Ahado bedani istri dohot hallet ompung?"

Marpikkir satongkin ompungnai dungi dialusima pake contoh.
"Begei pahompu, molo istri ibaratna Tv ma i molo hallet ibaratna Henpon. Dijabu tv do di tonton ho alai molo kaluar Henpon do diboan ho.

Sipata lomo do roham manonton Tv alai umgodang do tikkim marmeam Henpon, molo Tv gratis do mamake i alai molo Henpon ikkon tuhoronmu do pulsana.

Bentukni tv balga jala biasana barang lama do on alai Henpon bentukna bagak, lucu, boi boanon manang tudia. Biaya operasional ni Tv murah alai Henpon arga.

Napaling penting muse molo Henpon boi pakeon lao manghatai dohot mambegei, alai molo Tv holan mambegei do boi ho.

Naparpudi kelebihan ni Tv dang adong virusna, molo Henpon sipata olo marvirus jala Henpon mura di takko halak, jadi parrohahon cukkupma holan mar Tv ho."

Apakah ceritanya menghibur? Jangan lupa komen  di blog ini ya teman-teman dan tunggu cerita berikutnya.
Heffri Hutapea
Heffri Hutapea Hanya takutlah akan TUHAN dan setialah beribadah kepada-Nya dengan segenap hatimu, sebab ketahuilah, betapa besarnya hal-hal yang dilakukan-Nya di antara kamu.

Post a Comment for "Perbedaan Ni Istri Dohot Hallet Humor Batak Toba"