Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kumpulan Doa Kristen Dalam Bahasa Batak

Doa bahasa Batak

Bagi orang Kristen Doa adalah nafas iman atau nafas hidup orang percaya. Oleh sebab itu berdoa tidak ada batasnya sama seperti bernafas agar iman kita tetap hidup. Dalam agama Kristen, kita bisa berdoa dalam bahasa apa saja, contohnya jika bisa berbahasa Batak berdoalah dalam bahasa Batak.

Bagaimanakah doa yang baik dan benar? Menurut Pdt. D. Manurung (Bishop GMI) setidaknya ada 3 unsur doa, yaitu:
1. Memuliakan Tuhan
2. Menyampaikan permohonan
3. Merenovasi hubungan dengan sesama

Sama halnya dengan doa dalam bahasa Batak, sebaiknya setiap doa kita memenuhi ketiga unsur tersebut. Doa yang panjang belum tentu benar, karena bisa saja isi doanya bertele-tele. Berdoa juga dapat dilakukan dengan bahasa lidah dan bahasa hati.

Kumpulan doa Kristen dalam bahasa Batak

Doa pagi hari atau bangun tidur bahasa Batak

Mandok mauliate dope au di manogot ni arion tu Ho Tuhan. Siala pandonganionmu boi ahu dungo sian podomanku di ari naimbaru on. Sai lehon ma tu ahu haporseaon na togu, dohot roha na ias. Ajar-ajari au Tuhan mangula ulaonku sadarion. Padao nasa bara tudia pe ahu mangalangka. Dibagasan goar Tuhan Jesus Kristus martangiang ahu tu Ho. Amen.

Mauliate ma di Ho Tuhan, siala dipaloas ho dope au dungo di manogot ni ari on. Satongkin nai naeng mangula ulaonko ma ahu Tuhan, Ho ma na sai mandongani jala mangiring-iring langkaku. Padao parmaraan dohot akka tahi ni sibolis asa boi au marlasniroha mandalani ari na pinatupaMon. Sesa ma dosaku asa unang tarambat akka pasu-pasu na naeng lehononmu tu ahu dibagasan sadarion. Marhite-hite goar ni Tuhan Jesus martangiang au tu Ho. Amen.
Doa malam hari atau mau tidur bahasa Batak

Dibagasan borngin on mandok mauliate dope au tu Ho Tuhan alani asi dohot pandonganionmu manipat nasadarion boi au marlasniroha mangulahon ulaonku sahat tu bagas borngin on. Satongkin nai ale Tuhan naeng modom ma au paulak gogo, Ho ma na manjaga dohot mandongani au asa sonang modom au dipodomanku. Sesa ma nasa dosa na tinuntun manang naso tinuntun maradophon ho mamang maradophon dongan jolma. Holan mangasahon goarni Tuhan Jesus Kristus martangiang au tu Ho. Amen.

Doa makan Kristen dalam bahasa Batak
Mauliate ma Tuhan di sude akka pasu-pasu na nilehonmu dibagasan sadarion. Tarlumobi ma di sipanganon siinumon na rade di jolo nami. Pasu-pasu jala parbadiai asa gabe gogo di daging dohot tondi laho mangula ulaon nami dohot mangulahon lomo ni roham. Tongtong ma Ho na mandongani hami jala mangaramoti hami. Dibagasan goar Jesus Kristis martangiang hami dohot mandok mauliate. Amen.


BACA JUGA: Kumpulan Ayat Emas Alkitab Tentang Masa Depan

Demikianlah beberapa doa singkat kristen dalam bahasa Batak yang dapat kamu jadikan contoh. Agar lebih terlatih, kamu dapat mencoba membuat doa sendiri berbahasa Batak dan dicampur dengan bahasa Indonesia. Tuhan adalah pencipta segala bahasa dan Ia akan mengerti doa dalam bahasa apapun. Semoga bermanfaat.
Heffri Hutapea
Heffri Hutapea Hanya takutlah akan TUHAN dan setialah beribadah kepada-Nya dengan segenap hatimu, sebab ketahuilah, betapa besarnya hal-hal yang dilakukan-Nya di antara kamu.

10 comments for "Kumpulan Doa Kristen Dalam Bahasa Batak"

  1. ayo segera bergabung dengan kami di F@N5P0K3R
    mumpung lagi promo besar looo...
    dapatkan bonus free chip, bonus rollingan, dan bonus refferalnya
    ditunggu apa lagi ayo segera bergabungan dengan kami ya :* ;)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Saya senang baca doa doa ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih. Jangan lupa untuk selalu berdoa mengucap syukur

      Delete
  4. Mau dong dibuatin tangiangpangondianon di dalam hkbp versi bahasa batak.

    ReplyDelete
  5. ada buku kumpulan doa dlm bahasa Batak Toba kah ?

    ReplyDelete
  6. Mau dibuatin donk Doa mau tidursekalian doa utk keluarga

    ReplyDelete

Jangan Lupa Tinggalkan Komentar Kawan!!